top of page

När man till slut har bestämt sig

Hur mycket man än vill få ihop vardagen är man tvungen att strypa vissa delar under en tid för att lyckas hålla sig flytande och få fullt fokus på rätt ställe.

Jag är där nu jag måste prioritera rätt för mig, min flock och familj. Jag har efter mycket av och an kommit fram till att jag kommer inte att ha några kurser under hösten vintern då jag kommer att lägga fullt fokus på min pågående utbildning till Hundpsykolog. Hur mycket jag än vill ha de så måste jag prioritera att lägga 100% fokus på studierna.

De är fantastiskt spännande ämnen som vi hittills har läst som inlärningspsykologi, känsloliv, smärta, avreaktioner, reaktivitet och mycket mycket mer.

Jag älskar att grotta ner mig se saker med nya ögon, älskar att utvecklas och speciellt inom hunderiet som varit och är en väldigt stor del av mitt liv. Ser fram emot varje delkurs som släpps som ett barn på julafton. Tittar på föreläsningar om och om igen, läser tar anteckningar övar tar till mig allt vill inte missa något.

Men desto roligare att komma igång med kurserna nästa år då utbildningen är till ända och jag kan lägga fullt fokus på kurseriet igen. Många nya härliga kurser kommer att finnas tillhands då.

Ha en fin kväll

Nina



10 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page